הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/22/2010 12:18:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חי חיון עם תוכן  הייתי אומר שאפשר לרדת מהאופציה הראשונה
נושא: הייתי אומר שאפשר לרדת מהאופציה הראשונה תאריך: 8/22/2010 12:18:00 AM
מחבר/ת: חי חיון

נשארה האופציה השנייה מה הייתם אומרים עלייה בבקשה עזרה ( :

מה המחיר שהייתם נותנים על המפרט הזה ?


חזרה לפורום