טקסט הודעת פורום
8/22/2010 12:18:00 AM
חי חיון
הייתי אומר שאפשר לרדת מהאופציה הראשונה
נושא:
הייתי אומר שאפשר לרדת מהאופציה הראשונה
תאריך:
8/22/2010 12:18:00 AM
מחבר/ת:
חי חיון
נשארה האופציה השנייה מה הייתם אומרים עלייה בבקשה עזרה ( :
מה המחיר שהייתם נותנים על המפרט הזה ?
חזרה לפורום