טקסט הודעת פורום
8/22/2010 4:43:00 PM
חי חיון
לא אמרתם לי אם המחיר שווה את המפרט ... ?
נושא:
לא אמרתם לי אם המחיר שווה את המפרט ... ?
תאריך:
8/22/2010 4:43:00 PM
מחבר/ת:
חי חיון
....
חזרה לפורום