טקסט הודעת פורום
8/23/2010 11:35:00 PM
t g
ניראה טוב-אבל...
נושא:
ניראה טוב-אבל...
תאריך:
8/23/2010 11:35:00 PM
מחבר/ת:
t g
קח בחשבון שזה לא 2009 כמו האופציה שירדה-ולכן כלי ישן=בדיקה מעעמיקה
כי לפעמים הזול עולה יקר :dead:
חזרה לפורום