הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/23/2010 11:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t g עם תוכן  ניראה טוב-אבל...
נושא: ניראה טוב-אבל... תאריך: 8/23/2010 11:35:00 PM
מחבר/ת: t g

קח בחשבון שזה לא 2009 כמו האופציה שירדה-ולכן כלי ישן=בדיקה מעעמיקה
כי לפעמים הזול עולה יקר :dead:


חזרה לפורום