טקסט הודעת פורום
| 8/24/2010 8:17:00 AM |
|
נושא: אי אפשר להשוות מחירים בין מה שנהוג כאן לבין ארה"ב תאריך: 8/24/2010 8:17:00 AM
מחבר/ת: noamgri .
המחירים זולים בהרבה ובעיקר ביד שניה. פשוט כנס ל EBAY ותמצא זוג מתאים. בניגוד לארץ בלוח של EBAY התיאור של האופניים מדוייק
|
חזרה לפורום |
|
|