טקסט הודעת פורום
| 8/24/2010 10:39:00 AM |
|
נושא: הבעיה היא עלויות המשלוח תאריך: 8/24/2010 10:39:00 AM
מחבר/ת: משה הבר
מה שכתבת לגבי EBAY הוא מאד נכון, הבעיה היא ששליחת אופניים לארץ בדרך כלל דרך UPS עולה כמעט $600 ואם תוסיף על זה מע"מ זה הורג את האפשרות ליבוא אטרקטיבי
|
חזרה לפורום |
|
|