הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/24/2010 10:39:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  משה הבר עם תוכן  הבעיה היא עלויות המשלוח
נושא: הבעיה היא עלויות המשלוח תאריך: 8/24/2010 10:39:00 AM
מחבר/ת: משה הבר

מה שכתבת לגבי EBAY הוא מאד נכון, הבעיה היא ששליחת אופניים לארץ בדרך כלל דרך UPS עולה כמעט $600 ואם תוסיף על זה מע"מ זה הורג את האפשרות ליבוא אטרקטיבי


חזרה לפורום