הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/26/2010 9:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  noamgri . עם תוכן  תשאל אצל היבואן מה המידה של הציר.
נושא: תשאל אצל היבואן מה המידה של הציר. תאריך: 8/26/2010 9:22:00 PM
מחבר/ת: noamgri .

ברקסים זה דבר אוניברסאלי. מקסימום תצתרך אולי מתאם.


חזרה לפורום