נושא: לבחור לבחור תאריך: 8/28/2010 4:33:00 PM
מחבר/ת: טל צוק
בעיני הסיפור הוא בחווית הרכיבה שני היצרנים מפוארים וראויים מפרטי האופניים לא מעלים הבדלים משמעותיים באיכות הרכיבים (שילדה, בולם קדמי, מערכות הילוכים וכולי) אם המחיר דומה שווה שתרכב מעט על כל אחד מהזוגות ותחוש לאיזה היא יותר מתחברת חשוב לציין כי ה MYKA הם אופניים בגאומטריה ייחודית לנשים (מרחק אגן כף רגל, מרלק אגן כתפיים, רוחב כתפיים וכולי)ייתכן וירגישו יותר מתאימים. שני הזוגות טובים בתור אופני כניסה ויספקו רכיבות רבות של הנאה
|