נושא: GT תאריך: 8/28/2010 9:18:00 PM
מחבר/ת: טל צוק
כאן אני משוחד רכבתי על אוואלנש 5 שנים העברת כח מצויינת, דיווש מהיר , מתמודדים יפה עפ תנאי שטח שוני, וניתנים לשידרוג ! השילדה הייחודית של GT בעלת שלושת המשולשים מצליחה להעביר כח לגלגל האחורי כך שהדיווש יעיל, ומצד שני לשכך חלק מהזעזועים (המשולש הקטן מתחת ל"רמה" מעביר זעזועים לחלק הקדמי של השלדה)
מבחינתי GT
|