נושא: עזרה לפני קנייה [בבקשה לעזור] תאריך: 8/28/2010 10:09:00 PM
מחבר/ת: איתן לאכטר
שלום
אז ככה,
אני רוצה אופני AM רך עד אגרסיבי, ושאוכל לעלות איתם עליות גדולות בכביש (שלא יקשו עליי יותר מידי)
מצאתי Mongoose Teocali Comp 2006 במחיר מצחיק.
המפרט:(אני יודע שהוא לא ברור אבל זה מה שכתוב) בולם קדמי Manitou 130 בלמי דיסק Avid הילוכים X7 במצב טוב.
רציתי לדעת עם הם יוכלו לשמש אותי כסגנון הרכיבה שאמרתי.
והם הם שוות את המחיר?
כאופציה שנייה ישלי KHS XC 604 גם שנת 2006 מפרט:בולם קדמי Manitou בולם אחורי Rock Shox הילוכים X9\X5 במצב מצויין.
רציתי לדעת איזה עדיף ? ושתענו לי לי על כל השאלות שאמרתי.
תודה וסליחה על ההתראה,
איתן :p :)
|