נושא: RockShox 2.1 תאריך: 8/29/2010 9:12:00 AM
מחבר/ת: אולג אלדן
שלום לכולם,
אני מעוניין להחליף בולם קפיץ לבולם אוויר באופניים WHEELER HORNET 40. האם יש למי שהוא מידע/דעה על הבולם RockShox 2.1. התלבטות שלי בעניין הנעילה שבבולם הזה לא קיימת. אני ברכיבות שלי משתמש הרבה בנעילת הבולם אבל אולי בגלל שהבולם שלי רע. אשמח מאוד לעזרה.
|