טקסט הודעת פורום
| 8/30/2010 11:34:00 PM |
|
נושא: צמיגים תאריך: 8/30/2010 11:34:00 PM
מחבר/ת: יריב א
שלום רוכבים יקרים
אוטוטו הגיע זמנו של הצמיג האחורי להתחלף, על איזה צמיג אתם ממליצים?( מחיר לא רלוונטי). רוב הרכיבות שלי הם שבילים רגילים סינגלים וזהו בעיקרון. הבנתי שגם רוחב הצמיג זה דבר חשוב..איזה רוחב צמיג כדאי?
|
חזרה לפורום |
|
|