הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/30/2010 11:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יריב א עם תוכן  צמיגים
נושא: צמיגים תאריך: 8/30/2010 11:34:00 PM
מחבר/ת: יריב א

שלום רוכבים יקרים

אוטוטו הגיע זמנו של הצמיג האחורי להתחלף, על איזה צמיג אתם ממליצים?( מחיר לא רלוונטי). רוב הרכיבות שלי הם שבילים רגילים סינגלים וזהו בעיקרון. הבנתי שגם רוחב הצמיג זה דבר חשוב..איזה רוחב צמיג כדאי?


חזרה לפורום