נושא: שאלה קצת מוזרה בשביל פורום AM תאריך: 8/31/2010 6:40:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
שני זוגות תחרותיים וספרטניים - כנראה שאפשר לעשות עם שניהם כמעט כל מסלול, אבל אף אחד מהם לא "מפנק" ולא "בולע", ועל קרקע טכנית אני יכול לחשוב על המון זוגות לא כבדים בהרבה שיהיו יותר נעימים.
ההבדל הכי מובהק בין השלדות היא שיטת המתלה - אתה צריך להחליט למי מהם אתה מתחבר יותר.
ניסית לרכב על שניהם?
|