טקסט הודעת פורום
8/31/2010 10:18:00 AM
רז רפאלי
תודה :)
נושא:
תודה :)
תאריך:
8/31/2010 10:18:00 AM
מחבר/ת:
רז רפאלי
חודש וחצי זה ממש טעימה מגן עדן, הפארק מדהים וקשה מאוד לחזור לרכב בארץ.
אני מקווה שבשנה הבאה אם הכל יסתדר זה יהיה כבר לתקופה ארוכה יותר..
חזרה לפורום