הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/31/2010 10:18:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רז רפאלי עם תוכן  תודה :)
נושא: תודה :) תאריך: 8/31/2010 10:18:00 AM
מחבר/ת: רז רפאלי

חודש וחצי זה ממש טעימה מגן עדן, הפארק מדהים וקשה מאוד לחזור לרכב בארץ.
אני מקווה שבשנה הבאה אם הכל יסתדר זה יהיה כבר לתקופה ארוכה יותר..


חזרה לפורום