טקסט הודעת פורום
| 9/1/2010 3:01:00 PM |
|
נושא: ישנו דיון בנושא תאריך: 9/1/2010 3:01:00 PM
מחבר/ת: אייל בוגנים
תסתכל בפורום "לרוכב המתחיל" יש שם דיון בנושא התאמת מידות צמיג - אולי זה יעזור לך. http://www.harim.co.il/forums/ForumTopic.asp?ID=371
|
חזרה לפורום |
|
|