הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/1/2010 7:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוחאי מנחם עם תוכן  הייתי ממליץ בחום על ההקלר :)
נושא: הייתי ממליץ בחום על ההקלר :) תאריך: 9/1/2010 7:42:00 PM
מחבר/ת: יוחאי מנחם

סיבה ראשונה השלדה של ההקלר יותר חדשה וזה כבר יתרון משמעותי בסגנון הזה.
מבחינת משקל שלדת ההקלר קלה יותר, היא פחות "קרבית" מהנומאד אך אפשר לבנות אותה גם לשימוש אגרסיבי ללא חשש.
בעניין הבולם אני לא מכיר את הבולם שעל ההקלר בעוד שעל הבולם של הנומאד קראתי ושמעתי ביקורות שליליות.
בהצלחה:)


חזרה לפורום