נושא: התלבטות בין מספר דגמים לרוכב המתחיל תאריך: 9/3/2010 1:05:00 PM
מחבר/ת: עמית
אהלן,
אני מעוניין לקנות אופני הרים - לנסיעות בעיר ובשטח קל. עד כה נסעתי על אופניה של חברתי - אופני Evoke קלים ומאוד נהנתי. לאחרונה חקרתי את הנושא בעצמי ומצאתי מספר דגמים שמעניינים אותי: 1. Trek 4300 2. Specialized P1 All Mountain 3. GT Avalanche 2.0
מה דעתכם?
בנוסף - ראיתי שהמלצתם על דגם ה-GT Avlanche 3.0 למספר חברים נוספים בפורום; האם יש הבדל משמעותי (לא רק מבחינת מחיר) בינו לבין ה-Avalanche 2.0 לרוכב המתחיל?
ושאלה אחרונה :) - האם קיים הבדל בקניה מסוחר מורשה לחנות המרכזית - מבחינת אחריות וכד´?
תודה ושנה טובה.
|