טקסט הודעת פורום
| 9/3/2010 2:39:00 PM |
|
נושא: אני רוכב חדש ומעוניים לקנות אופניים יד שניה תאריך: 9/3/2010 2:39:00 PM
מחבר/ת: naor deri
שלום אני רוכב חדש ומעוניין לקנות אופני זנב קשיח מיד שניה בסביבות המחיר 1200. ממה שהבנתי אני מידה S גובהה 1.64 . תוכלו להמליץ לי על משהו? תודה :)
|
חזרה לפורום |
|
|