הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/3/2010 7:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סשה יארובוי עם תוכן  דגמים
נושא: דגמים תאריך: 9/3/2010 7:59:00 PM
מחבר/ת: סשה יארובוי

עמית שלום,
לפי דעתי דגם P1 יהיה קצת כבד, ומתאים לרכיבת כסאח.
ההבדלים בין טרק לג´י טי תוכל להרגיש אחרי שתיקח אותם לסיבוב (יש לך אפשרות?)
ממליץ גם לקחת בחשבון את רמת השירות שקיבלת בחנות (כי מתי שהו תחזור לשם, נקרא לזה תמיכה טכנית)
לצערי קשה מאוד להמליץ מה "יותר טוב" זה עניין מאו אישי ותלוי בסדר עדיפויות. היום לכל חברות האופניים מוצרים מאוד טובים.
אני אישית יותר מחבב את הג´י טי.

לגבי ספקים. לא צריכה להיות בעיית אחריות. יתרון של ספק שהוא בד"כ קרוב לבית (במקרה שלי). תכל´ס, כשיש בעיה רצינית אתה תיסע לחנות מרכזית או שהסוחר ינסה לפתור את זה במקום. בסופו של דבר זה עניין של שרות. יש סוחרים שיעשו שמיניות בשבילך ויש חנויות מרכזיות שישלחו אותך לסניף אחר שלהם....

לשאלות נוספות אתה מוזמן להשאיר הודעה.



חזרה לפורום