הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/3/2010 8:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  naor deri עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 9/3/2010 8:02:00 PM
מחבר/ת: naor deri

קודם כל תודה על העזרה.
אני רוצה אופני זנב קשיח שיהיו לי גם לרכב מידי יום בעיר בשביל קצת ספורט וגם בשבתות לרכב בשבילים/קצת שטח קל.
התעניינתי באופני ה- gt avalanche 3.0. ההיתי ברוזן מינץ וראיתי אותם וקיבלתי עליהם רק מחמאות.
ברוזן מינץ הם עולות 1700 אז חשבתי לקנות אותם ביד שניה שזה יהיה הרבה יותר זול.
תודה


חזרה לפורום