נושא: תשובה תאריך: 9/3/2010 8:02:00 PM
מחבר/ת: naor deri
קודם כל תודה על העזרה. אני רוצה אופני זנב קשיח שיהיו לי גם לרכב מידי יום בעיר בשביל קצת ספורט וגם בשבתות לרכב בשבילים/קצת שטח קל. התעניינתי באופני ה- gt avalanche 3.0. ההיתי ברוזן מינץ וראיתי אותם וקיבלתי עליהם רק מחמאות. ברוזן מינץ הם עולות 1700 אז חשבתי לקנות אותם ביד שניה שזה יהיה הרבה יותר זול. תודה
|