הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/3/2010 8:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סשה יארובוי עם תוכן  המלצה
נושא: המלצה תאריך: 9/3/2010 8:27:00 PM
מחבר/ת: סשה יארובוי

אמי שלום,
אם המפרטים שלהם זהים למה שראיתי באתרים של היצרנים, אז אני חשוב שג´י טי ייתן לך מענה מצויין להתחלה. הצמיגים טובים, אתה מקבל בולמי דיסק, מושב טוב (למרות שזה מאוד אישי וכדאי לבדוק ומקסימיום להחליף, העניין תלוי ברוחב עצמות האגן). בסה"כ אתה מקבל אחלה תמורה בעד האגרה.


חזרה לפורום