טקסט הודעת פורום
| 9/5/2010 1:36:00 AM |
|
נושא: עזרה עזרה עזרה ! תאריך: 9/5/2010 1:36:00 AM
מחבר/ת: יהודה ברון
כל מי שיש ברשותו שקית שתיה של האודור שאינה בשימוש -קרועה או פגומה שיצור איתי בבקשה קשר דחוף במייל אני חייב את הפקק הוא נשבר לי תודה !!!!!!!!!!!!!!!!!11
|
חזרה לפורום |
|
|