הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/5/2010 11:23:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  זה באמת משנה?
נושא: זה באמת משנה? תאריך: 9/5/2010 11:23:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

מה עדיף? BMW, מרצדס או יגואר באותו הסכום?

בסופו של דבר (עם בקשת סליחה מראש) מתחרה רציני ומקצועי היה "עוצם עיניים" ורוכב על השלושה ובודק זמנים.

ומי שאינו מתחרה (עדיין יכול להיות רציני, מקצועי, משקיען, אמיץ לב וכיו"ב ) אשר חשובות לו עשיריות (ומאיות ואלפיות...) השנייה... מה זה משנה לו? מה שהכי טוב לישבן ולעין. ברמה כזו גבוהה, המלצות הן לא יותר ממה שהישבן של האחר אוהב...


חזרה לפורום