הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/5/2010 11:37:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  ברור שיגואר!
נושא: ברור שיגואר! תאריך: 9/5/2010 11:37:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

זה הרבה יותר סטייל, פשוט כי BMW ומרצדס יש לא מעט על הכביש, אבל יגואר יש ממש מעטים.

ואם בעניין סטייל - MOJO-SL הם האופניים הסדרתיים הקלים ביותר במהלך מתלים של "5.5, וגם פחות מזה. סנטהקרוז יש היום בשבילים כבר יותר מטרק :p

ולכן אם היה לי תקציב בסדר גודל הזה, לטובת אופני AM קלילים, כנראה שהייתי הולך על משהו לגמרי אחר :rolleyes:


חזרה לפורום