נושא: "למד שחיה בהתכתבות אצל מציל ידוע" (כוורת) תאריך: 9/5/2010 11:37:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
הנסיון שלך (שגם אני נכשל בשכמותו לעתים) להבין מתוך כתובים בלבד על ניואנסים בהבדלים בין זוגות אופנים ברמת קצה לא שונה בהרבה מלימוד שחיה בהתכתבות. תוכל לחפש ולקרוא ביקורות וסיפורים של בעלי האופניים - קשה לי לראות שמישהו ממש ממש לא מרוצה מבלר או מאיביס.
אבל אם כבר, אני אוהב לקרוא בביקורות את הסעיף של "נגד" (או Cons באמריקאית) - מי שסתם לא אוהב אופניים ולא יודע להסביר, אין לי איך לתקשר איתו, אבל רבים מציינים סיבות. לפעמים סיבה כזאת יכולה להיות יתרון מבחינתי, אבל יש בסיס לתקשורת. הבעיה היא שבלי נסיון רלבנטי קשה לפעמים להבין את ההשלכות של תכונות מסויימות על רכיבה בכלל, ועל הסגנון וההעדפות האישיים שלי בפרט.
לא הגדרת מה הנסיון שלך, אבל בהנחה שיש לך מספיק מזה, נסה לקרוא ביקורות, בעיקר אם אתה מוצא השוואות.
ואם כבר, אז בתחום המחיר הזה הייתי מרכיב אופניים שונים לחלוטין, במיוחד כשאתה מדגיש דוקא את ה"טכני" בסגנון הרכיבה שלך.
מקוה שעזרתי.
|