טקסט הודעת פורום
| 9/5/2010 12:27:00 PM |
|
נושא: אבד גלגל קדמי Ritchey בחניון קיסריה תאריך: 9/5/2010 12:27:00 PM
מחבר/ת: מיטל
ביום שבת 4.9.2010 נשכח גלגל קדמי בחניון הנמל בקיסריה. הגלגל של חברת Ritchey. אם מישהו מצא... אשמח לקבל הודעה למייל. תודה, מיטל
|
חזרה לפורום |
|
|