הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/5/2010 12:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מיטל עם תוכן  אבד גלגל קדמי Ritchey בחניון קיסריה
נושא: אבד גלגל קדמי Ritchey בחניון קיסריה תאריך: 9/5/2010 12:27:00 PM
מחבר/ת: מיטל

ביום שבת 4.9.2010 נשכח גלגל קדמי בחניון הנמל בקיסריה.
הגלגל של חברת Ritchey.
אם מישהו מצא... אשמח לקבל הודעה למייל.
תודה, מיטל



חזרה לפורום