נושא: תודה על המחמאות... תאריך: 9/6/2010 12:17:00 AM
מחבר/ת: h b
אז ברמן,לו אתה במקומי - מה היית ממליץ כשאתה הולך על משהו אחר לגמרי.
דרך אגב, גם אני הייתי בוחר ביגואר.. אבל התקציב שלי לאופניים בלבד... כסף זה לא הכל בחיים..ולפעמים החיים שאתה חי עכשיו, בהווה, שווים יותר מכל האוצרות שאספת עד כה... יש סיפור על יהודי ששט באוניה הנוטה לטבוע....טוב, זה בהזדמנות על כוס קפה! TNX ;)
|