נושא: אופני AM קלילים בפנטזיה שלי מורכבים סביב שלדת תאריך: 9/6/2010 9:22:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
באנשי ספיטפייר. http://www.bansheebikes.com/spitfire.html
מעבר לעובדה שיש לי כבר באנשי אחת שאני מאוהב בה (אם כי הרבה יותר שרירית), אני מאוד אוהב את התפיסה של גיאומטריה קרבית עם מהלכים קצרים ומשקל קליל. זו גם אחת השלדות הבודדות שהייתי שוקל להרכיב עליה בולם בעל מהלך משתנה, אבל אם הייתי הולך על אופניים קלילים (וכשאתה מעמיד מולה את האיביס, אז השיקול הזה עולה...) הייתי דוקא מסתפק בבולם 120 קליל - שעדיין נותן זוית ראש של בערך 67 מעלות :D
כשתגיע לרכב בגולן מתישהו, תודיע מראש. קפה תמיד יש, וגם לי יש כמה סיפורים על יהודים :suss:
|