נושא: אבל לכמה בעלי SC קרה דבר כזה תאריך: 9/6/2010 6:10:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
שאמצע סינגל מישהו רואה את האופניים ואומר לו "אתה ברמן?" :cool:
כנראה שהסיכוי לזה לא הרבה יותר גדול מלבעלי ספשלייזד, ובלי לזלזל באיכות של אף יצרן.
אבל עם הבאנשי זה כבר קרה לי, ויותר מפעם אחת :giveFinger: ואני אפילו לא גר בסביבה :rolleyes:
|