הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/6/2010 9:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רון כהן עם תוכן  אופניים בטיסה
נושא: אופניים בטיסה תאריך: 9/6/2010 9:21:00 PM
מחבר/ת: רון כהן

אני מתכונן ליסוע לאיטליה בסוכות והייתי שמח לרכב שם. מה התנאים/נהלים לגבי שליחת אופניים במטוס?
1. זה חלק מן המשקל הכללי שמותר לי או שחברות התעופה מחוייבות למשהו אחר
2. איך שולחים אותם? יש תיק מיוחד? אם יש דבר כזה אתם יודעים איפה אפשר לשכור כזה? כמה עולה חדש?
3. לחילופין מישהו מכיר קונקשן טוב לשכירת אופני הרים קרוס קאנטרי באיטליה איזור אומבריה?
רוב תודות וחג שמח



חזרה לפורום