הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/6/2010 11:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חי חיון עם תוכן  הבולם שלי רך מידי ואני צריך עזרה בבקשה ( :
נושא: הבולם שלי רך מידי ואני צריך עזרה בבקשה ( :  תאריך: 9/6/2010 11:40:00 PM
מחבר/ת: חי חיון

ישלי בולם BOXXER של ROCKSHOX 180 MM

עכשיו בתוכו יש קפיץ צהוב ושמן...


השאלה שלי למה הבולם רך מידי! כאילו שאני מוריד אותו הוא יורד יותר מחצי אני שוקל 60 עם זה משנה ...

תודה עם תגידו לי מה לעשות (_ :


חזרה לפורום