נושא: הבולם שלי רך מידי ואני צריך עזרה בבקשה ( : תאריך: 9/6/2010 11:40:00 PM
מחבר/ת: חי חיון
ישלי בולם BOXXER של ROCKSHOX 180 MM
עכשיו בתוכו יש קפיץ צהוב ושמן...
השאלה שלי למה הבולם רך מידי! כאילו שאני מוריד אותו הוא יורד יותר מחצי אני שוקל 60 עם זה משנה ...
תודה עם תגידו לי מה לעשות (_ :
|