נושא: לא רכבתי על בוקסר 178, אבל כמה דברים... תאריך: 9/7/2010 8:41:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
האם יוצא לך לסגור אותו בזמן רכיבה? אם כן - באילו מצבים? האם כיוונת שקיעה ראשונית? דחיסה (Compression)?
סגירה של הבולם במצבים קיצוניים היא צפויה. זה אומר שאתה מנצל את מלוא המהלך שלו. מהו מצב קיצוני - תלוי ברוכב. יש כאלה שדרופ של חצי מטר זה המקסימום שהם עושים, ויש כאלה שדרופ של שני מטר זה משהו יומיומי לגביהם. כמובן שזה גם תלוי במשקל הרוכב, ואפילו בטכניקה. גם למבנה האופניים יש השפעה, אבל בבולם קדמי היא מזערית.
אם אתה טורק אותו (כלומר, ממש מרגיש מכה בידיים), או אם הוא נסגר הרבה פעמים ברכיבה, במצבים לא קיצוניים, אז יש בעיה.
הפתרון הטוב ביותר - החלפת הקפיץ לכזה שמתאים למשקלך. דרך אחת היא למצוא כאלה משומשים (חפש בלוחות. תוכל גם להעלות מודעת חיפוש). הדרך השניה היא לפנות ישירות ליבואן (קובי בסידן), ולקנות קפיץ מתאים.
בהצלחה
|