נושא: מאיפה אני יכול לכוון את הבולם ? תאריך: 9/7/2010 3:27:00 PM
מחבר/ת: חי חיון
אין לי שם שום בורג הוא משהוא שאני יכול לכיווין שאני מוריד את הבולם יותר מידי אני לא מרגיש שום מכה ביידים ולא לחץ פשוט הוא יורד יותר מחצי ... ואם אני קונה קפיץ צריך להחליף את שני הקפיצים ? ומה מחיר של קפיץ חדש? וקפיץ ישן?
תודה אחי
|