הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/7/2010 4:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  מחירים אני לא יודע
נושא: מחירים אני לא יודע תאריך: 9/7/2010 4:18:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

לגבי מחירים תצטרך לבדוק עם היבואן, ולפי זה לנסות להעריך משומשים.

ולגבי סגירה של המהלך - התכוונתי ברכיבה, לא בלחיצה בכח. בלחיצה גם אני מוריד את הבולם שלי יותר מחצי, ועם אותו בולם אני גם קופץ.
אם אתה סוגר מהלך בעמידה זה באמת לא תקין.

כמה הוא שוקע כשאתה רק יושב על האופניים?


חזרה לפורום