הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/7/2010 4:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חי חיון עם תוכן  הוא לא שוקע הרבה שאני יושב על האופניים
נושא: הוא לא שוקע הרבה שאני יושב על האופניים תאריך: 9/7/2010 4:34:00 PM
מחבר/ת: חי חיון

ומזאת אומרת סוגר מהלך ?


חזרה לפורום