הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/7/2010 4:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אז כנראה שאין לך בעיה
נושא: אז כנראה שאין לך בעיה תאריך: 9/7/2010 4:55:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

סוגר מהלך = כשהוא מתכווץ עד הסוף. כלומר שניצלת את מלוא המהלך.

אם הוא לא מתכווץ הרבה כשאתה יושב, אז מצבך כנראה טוב.
שים עליו איזשהו סימון - נניח אזיקון על אחת הרגליים, שיהיה מספיק מהודק בשביל שלא יחליק מהזעזועים של הרכיבה, אבל לא מהודק מדי.
הצמד אותו כלפי מטה, וצא לרכיבה רגילה. זו צריכה להיות רכיבה שבה תעשה גם אלמנטים שאמורים לכווץ את הבולם כמו קפיצות, עליות מדרגה גבוהות, מעבר תעלות, גינות סלעים וכיוצא באלה.
בסוף הרכיבה בדוק את מצב הסימון שלך. אם הוא נמצא בסוף המהלך לגמרי, אולי כדאי לחשוב על הקשחה. אם הוא מילמטרים ספורים מהסוף, זה מצויין. אם הוא נמצא על פחות מ3/4 של המהלך, ואם באמת עשית את כל מה שאתה עושה בד"כ, הוא קשה מדי בשבילך...

כל הכיוונונים של שקיעה וכאלה הם כללי אצבע. הבדיקה הטובה ביותר היא תוך כדי רכיבה, כשאתה נוגע בקצוות של הסגנון שלך.

מקווה שעזרתי.
בהצלחה


חזרה לפורום