נושא: נגנב מחוף הים בקיסריה תאריך: 9/8/2010 12:31:00 PM
מחבר/ת: ori ori
המכונית נפרצה בחוף הים בקיסריה(לא רחוק מתחנת הכח חדרה), ונלקחו תיק שחור גדול, מזוודה של "חצי חינם" וכן תיק גב שחור. בשניהם היו בגדים בלבד(ומטענים של מכשירים חשמליים שונים- שלא ישמשו את המוצא).
אני מניח שהגנב לא ימצא בכך תועלת והשליך בצדי הדרך. לכל המוצא דבר מה, מוזמן לפנות אליי למייל [email protected]
אציין כי ככל הנראה מדובר בחבורה על טרקטורונים שהיו במקום ונכנסו עימם לחוף הים.. מישהו מכיר?
|