הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/9/2010 6:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוני עם תוכן  שאלה לגבי תאורה קדמית
נושא: שאלה לגבי תאורה קדמית תאריך: 9/9/2010 6:48:00 PM
מחבר/ת: יוני

שלום לכולם,
נתקלתי באתר dealextreme בפנס קדמי שעל פניו נראה טוב אבל מאחר ואני לא מבין גדול בזה אני שואל אותכם,
האם זה באמת משהו טוב והאם זה שווה את הכסף?
אם לא אז האם יש משהו אחר שאתם יכולים להמליץ לי עליו (באותו התקציב בערך)?

הפנס:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30864

תודה מראש לכל העוזרים


חזרה לפורום