נושא: שאלה לגבי תאורה קדמית תאריך: 9/9/2010 6:48:00 PM
מחבר/ת: יוני
שלום לכולם, נתקלתי באתר dealextreme בפנס קדמי שעל פניו נראה טוב אבל מאחר ואני לא מבין גדול בזה אני שואל אותכם, האם זה באמת משהו טוב והאם זה שווה את הכסף? אם לא אז האם יש משהו אחר שאתם יכולים להמליץ לי עליו (באותו התקציב בערך)?
הפנס: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30864
תודה מראש לכל העוזרים
|