טקסט הודעת פורום
| 9/9/2010 9:34:00 PM |
|
נושא: פנס מצוין ! תאריך: 9/9/2010 9:34:00 PM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי
פנס מצוין . אני רוכב עם שניים כאילו ת על הקסדה ועל הכידון . תאורה סוף הדרך . מספיק לכי 4 שעות . מומלץ ביותר . http://www.mtbi.co.il/Product.aspx?productid=239
|
חזרה לפורום |
|
|