טקסט הודעת פורום
9/10/2010 9:30:00 AM
יוני רון
תודה רבה!
נושא:
תודה רבה!
תאריך:
9/10/2010 9:30:00 AM
מחבר/ת:
יוני רון
אני אזמין מחו"ל, הפרש של 100 ש"ח זה מוגזם
חזרה לפורום