טקסט הודעת פורום
| 9/12/2010 1:38:00 AM |
|
נושא: מחפש את הרוכבים מבן שמן תאריך: 9/12/2010 1:38:00 AM
מחבר/ת: סשה יארובוי
היום שוחחנו ליד מקפצה סביב השעה 10:00 וצילמתי את אחד החברים שלכם. חבר שלי קפץ עם זנב קשיח. אשמח לשלוח לכם את התמונות, הנה אחת לדוגמה
|
חזרה לפורום |
|
|