טקסט הודעת פורום
9/12/2010 11:15:00 AM
רם
שלום מיטל ...
נושא:
שלום מיטל ...
תאריך:
9/12/2010 11:15:00 AM
מחבר/ת:
רם
אני יודע על מישהו שמצא גלגל קדמי בקיסריה והוא שם אותו בחנות בחדרה , אבל אם אני לא טועה הוא של שימנו , האם הגלגל שלך חזר לבעליו ?
חזרה לפורום