הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/12/2010 11:15:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רם עם תוכן  שלום מיטל ...
נושא: שלום מיטל ... תאריך: 9/12/2010 11:15:00 AM
מחבר/ת: רם

אני יודע על מישהו שמצא גלגל קדמי בקיסריה והוא שם אותו בחנות בחדרה , אבל אם אני לא טועה הוא של שימנו , האם הגלגל שלך חזר לבעליו ?


חזרה לפורום