טקסט הודעת פורום
| 9/12/2010 11:25:00 AM |
|
נושא: היי רם, תאריך: 9/12/2010 11:25:00 AM
מחבר/ת: מיטל TriLV
תודה על המידע. לא, הגלגל שלי לא שב אלי. בדיוק עמדתי לקנות גלגל חדש היום, ואני מאד מאד אשמח אם הגלגל ישוב אלי :) אולי ידוע לך לאיזו חנות בחדרה הגלגל הגיע? תודה ושנה טובה, מיטל
|
חזרה לפורום |
|
|