הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/17/2002 9:40:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דודי עם תוכן  סוף סוף יש תמורה לתגובה...
נושא: סוף סוף יש תמורה לתגובה... תאריך: 11/17/2002 9:40:00 AM
מחבר/ת: דודי

איתמר שלום,
תודה על העידוד.

אז הסיפור ממשיך בכך שלפני כחודש וחצי בעת רכיבה מעט אגרסיבית בשטח התברר לי שהבולמים הקדמיים לא מי יודע מה טובים. באחת הירידות במקום להעביר אותי מעל לסלע בינוני בבטחה, שקע במזלג לתוך הבולם ואני עפתי לפנים בסלטה מרהיבת עין.
התוצאה, שלושה שברים בעצם הזרוע קרוב מאד למפרק הכתף, השבתה מפעילות כללית למשך כחודש ומרכיבה מי יודע???

אז עכשיו צריך לשדרג, והפעם על הכוונת בולמים קדמיים. והשדים מתחילים שוב לריב על העלות היצרן והעיתוי להוצאה.

עדכונים בהמשך.
דודי


חזרה לפורום