הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/12/2010 10:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דוד קלדרון עם תוכן  התלבטות בשדרוג אופניים
נושא: התלבטות בשדרוג אופניים תאריך: 9/12/2010 10:10:00 PM
מחבר/ת: דוד קלדרון

שלום לכולם!
אני רוכב על גארי פישר WAHOO מודל 2010 ומבסוט עד הגג.
אמנם הן מאובזרות בצורה מינימלית אבל גאומטריית הג´י-2 עושה עבודה נהדרת.
האיזון מצויין, האופניים קלילות וטסות במישור ובכלל יש הרגשה של כפפה על היד.
עם זאת החלטתי לעלות כיתה וללכת על משהו כמו טרק 6300 (אין לי הרבה להשקיע).
ה-6300 יפהפיות ומשכו לי את העין מיד. השאלה היא כזו:
משיטוטים בפורומים בחו"ל קיבלתי רושם שאנשים נהנים יותר מהרכיבה על הפישר מאשר על הטרק. לא אחד ולא שניים אמרו שהחליפו לטרק ויומיים אחר כך החליפו חזרה לפישר.
האם לשנות לטרק 6300, או להישאר עם פישר ופשוט לקחת דגם יותר מאובזר שלהם?
כשאני אומר מאובזר זה בסה"כ מעבר לבולם קדמי רציני יותר (FOX / ROCK SHOX) ומעבר לבלמי דיסק הידראוליים. (לשדרג את שלי ממש לא בא בחשבון כי זה יוצא יקר בטירוף)

מה אתם אומרים...?


חזרה לפורום