הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/13/2010 9:13:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניר בן הרוש עם תוכן  קניתי אופניים חדשות
נושא: קניתי אופניים חדשות תאריך: 9/13/2010 9:13:00 AM
מחבר/ת: ניר בן הרוש

שלום רב לכולם!
קוראים לי ניר, ואני תושב חדרה.
לפני שבוע וחצי קניתי אופני זנב קשיח, סקוט אספקט 35 ,מחנות מקצועית בשם פורסט בייק.
שילמתי על האופניים 3400 ש"ח ואכן הם ברמה גבוהה.
יש רק בעיה אחת שהם לא במידה הנכונה ורכבתי עליהם כבר שבוע וחצי. אני 1.80 מטר והמוכר בחנות התלבט אם לתת לי Medium או Large ולבסוף נתן לי מדיום.
אני חייב לציין שהאופניים נראות כחדשות ופרט לקצת אבק על הגלגלים אין להם שום סימן שרכבו עליהם.
הבעיה:
להמשיך לרכב על האופניים במידה הלא מתאימה -לא בא בחשבון.
אני שואל האם יש לי זכות לבוא למוכר ולהגיד לו שהוא חנות מקצועית ותפקידו להתאים לי מידה באופניים, ומכיוון שהוא לא עשה כן זכותי לקבל אופניים חדשות במידה Large בתמורה לאופניים שהיו בשימוש שבוע וחצי?
אנא עזרו בעצה מועילה
בתודה
ניר


חזרה לפורום