טקסט הודעת פורום
9/14/2010 7:05:00 AM
ערן ל
הארו
נושא:
הארו
תאריך:
9/14/2010 7:05:00 AM
מחבר/ת:
ערן ל
אופניים מעולים מנסיון יש להם גאומטרייה מנצחת לדעתי.
לגבי הסוניק דווקא קראתי עליהם ביקורות פושרות אבל שום דבר מנסיון אישי.
חזרה לפורום