טקסט הודעת פורום
| 9/14/2010 10:34:00 AM |
|
נושא: אבדו משקפי שמש OAKLEY במענית בשבת ה-2/9 תאריך: 9/14/2010 10:34:00 AM
מחבר/ת: Benny
בשבת ה-2.9 בבקר, איבדתי משקפי שמש של אוקלי בחניון המסעדות בכניסה למתחם מענית. תודה רבה למוצא הישר. אנא התקשר ל- 0545343029, או צור קשר במייל [email protected] תודה רבה,
בני
|
חזרה לפורום |
|
|