טקסט הודעת פורום
| 9/14/2010 2:06:00 PM |
|
נושא: זמן הטענה של בטריות תאריך: 9/14/2010 2:06:00 PM
מחבר/ת: יאיר טובי
שלום קניתי פנס P7 ב DEAL EXTREME עם בטריות http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21474
מישהו יודע מה זמן הטעינה שלהן ?
תודה יאיר
|
חזרה לפורום |
|
|