טקסט הודעת פורום
| 9/14/2010 10:12:00 PM |
|
נושא: עכשיו כניתי סייקול פרו חדשות תאריך: 9/14/2010 10:12:00 PM
מחבר/ת: סמי גבאי
משלוש הרכיבות שעשיתי עליהן עושות רושם אופניים איכותיות ומוצקות, קצת מסתייג מהולם האחרוי שלהן.
מקווה שנתתי עוד קצת חומר למחשבה.
|
חזרה לפורום |
|
|