נושא: לא מחליפים סוס מנצח תאריך: 9/14/2010 11:27:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אתה משתפך כאן על כמה הגארי פישר מוצלחים, ואז אתה רוצה להחליף לטרק? נשמע לך הגיוני?...
שידרוג בולם קדמי הוא אחד השינויים היותר משמעותיים באופניים - הבעיה היא שהוא גם אחד היקרים. בלמים הידראוליים פחות דחוף, לדעתי. מוזר לי שהחלפת האופניים יקרה יותר מקניית בולם (יש משומשים מעולים), אבל כמובן שהדרך הזולה יותר עדיפה.
שנה טובה
|